لوگوی مارژین
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ما که هستیم؟

نشانی وب‌سایت ما: http://marzhin.com.

وبسایت مارژین متعهد میشود از اطلاعات کاربران با تمام امکاناتی که در اختیار دارد محافظت کند و به هیچ عنوان این اطلاعات را در اختیار سازمانها و مراکز دیگر به منظور تبلیغات یا خدمات دیگر قرار ندهد.

همچنین امکان ویرایش حساب کاربری برای هر یک از کاربران و یا درخواست حذف حساب نیز در وبسایت مارژین وجود دارد.

 

کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا؟

دیدگاه‌ها

وقتی بازدیدکنندگان نظری در سایت ارسال می‌کنند، ما داده‌هایی را که از کاربر هنگام نظردادن باقی مانده، جمع‌آوری می‌کنیم، مثل آدرس ایمیل، آدرس IP (نشانی پروتکل اینترنت)، زمان ارسال نظر و همچنین اگر آدرس ایمیل شما در سرویس که Gravatar ارائه می‌دهد ذخیره شده باشد، بعد از تائید نظر شما، تصویر کاربری شما در این سایت به نمایش در خواهد آمد.

لینک صفحه سیاست حریم خصوصی کاربران در Gravatar را اینجا مشاهده کنید : https://automattic.com/privacy

رسانه

اگر تصویری را در یکی از سرویس‌های ارائه شده در سایت وب‌جامه قرار می‌دهید باید توجه کنید که این تصویر حاوی داده‌هایی درباره‌ی موقعیت مکانی مشخص (EXIF GPS) نباشد. بازدیدکنندگان دیگر می‌توانند بعد از ذخیره سازی تصویر موقعیت مکانی این تصاویر را استخراج کنند.

کوکی‌ها

وقتی نظر خود را در سایت ما ثبت میکنید، میتوانید تصمیم بگیرید که آیا نام، آدرس ایمیل و وب سایت شما در کوکی‌ها ذخیره شوند یا خیر. ذخیره این اطلاعات به منظور راحتی ورود و ثبت نظر شما در دفعات بعدی است. این کوکی‌ها به مدت یک سال ذخیره خواهند شد.

اگر در وبسایت دارای حساب کاربری باشید و با آن به وب وارد بشوید، ما اقدام به تنظیم کوکی موقت برای شما می‌کنیم تا مشخص شود که مرورگر شما پذیرای کوکی‌ها هست یا خیر. این کوکی شامل هیچ داده‌ی شخصی و خصوصی نیست و با بستن مرورگرتان متوقف می‌شود.

بعد از اینکه به حساب کاربری خود در وبسایت وارد می‌شوید، چندین کوکی برای ذخیره‌ی اطلاعات ورودتان و انتخاب‌هایی که در صفحه‌ی وبسایت انجام داده‌اید، نصب و تنظیم می‌شوند. کوکی‌های ورودی به مدت 7 روز فعال هستند و اطلاعات انتخاب صفحاتی که داشته‌اید نیز در طول 1 سال در دسترس خواهند بود. اگر گزینه «من را به خاطر بسپار» را انتخاب کنید، در طول 2 هفته آینده، ورود شما بدون نیاز به وارد کردن مجدد نام کاربری و کلمه عبور خواهد بود. در صورتی که از حساب کاربری خود خارج بشوید، کوکی‌های ورود از بین می‌روند.

وب‌سایت مارژین از این کوکی‌ها تنها به منظور ایجاد تجربه کاربری بهتر برای بازدیدکنندگان خود استفاده می‌کند و هیچ‌گونه استفاده تبلیغاتی از این کوکی‌ها نخواهد شد.

 

محتوای جاسازی‌شده از دیگر وب‌سایت‌ها

مقالات موجود در این سایت ممکن است شامل محتوای تعبیه شده (مثلا ویدئوها، تصاویر، مقالات و غیره) باشد. در صورت اتنشار مطالب وبسایتهای دیگر، این مطالب عینا به همان صورت منتشر خواهند شد.

این وبسایت‌ها ممکن است اطلاعاتی مربوط به شما را جمع‌آوری کنند، برای مشاهده این موارد بهتر است قبل از استفاده از این سایت‌ها به برگه سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران این سایت‌ها مراجعه کنید.

 

ما چه مدت اطلاعات شما را نگهداری میکنیم؟

اگر در وبسایت مارژین یک نظر بگذارید، نظر و متادیتای آن به طور نامحدود حفظ می‌شوند. در این صورت امکان پیگیری نظرات به‌صورت خودکار مقدور می‌شود و نیازی به نگه داشتن نظراتِ در انتظار بررسی نخواهد بود.

کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنند، اطلاعات شخصی را که وارد میکنند در وبسایت ذخیره میشود. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان ببینند، ویرایش و یا حذف کنند (فقط امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد). مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

تبلیغات

امکان دارد شرکت‌های تبلیغاتی که ما از آنها تبلیغات دریافت می‌کنیم سمت کاربر کوکی‌های را ارسال کنند که اطلاعاتی همچون تعداد دفعات نمایش تبلیغ به شما، موقعیت جغرافیایی شما را به این شرکت ارسال کنند، که این اقدام جهت بهبود در امر نمایش تبلیغ است. سایت مارژین با شرکت‌های تبلیغات غیر معتبر که اطلاعات اضافه از کاربران دریافت می‌کند، همکاری نمی‌کند.

 

حقوق شما در ارتباط با داده هایتان

اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظری به اشتراک گذاشته باشید، حق درخواست فایل داده‌های شخصی خود -یعنی داده‌هایی که ما از شما دریافت و نگهداری کرده‌ایم- را دارید. این داده‌ها شامل هر چیزی است که در وبسایت بر جای گذاشته‌اید. ضمنا حق درخواست برای پاک کردن تمام داده‌های شخصی‌تان نیز کاملا محفوظ است. البته این داده‌ها مواردی را که برای اهداف مدیریتی، قانونی و امنیتی در اختیار داریم، شامل نمی‌شود.

 

داده‌های شما را به کجا ارسال می‌کنیم

دیدگاه‌های بازدیدکننده ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص هرزنامه خودکار بررسی شوند.

 

تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران

باتوجه به اینکه تغییرات در این برگه بسیار کم است، اما امکان دارد باتوجه به تغییرات در سایت این دسترسی‌ها تغییر بکند و ما ناچار به اعمال تغییرات جدید باشیم که در این صفحه تمام آنها افزوده خواهند شد و استفاده شما از این وب‌سایت به منظور پذیرش این قوانین است. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام درباره موارد بالا می‌توانید آنها را به اطلاع ما برسانید تا پاسخ تمام پرسش‌های شما ارسال گردد.

محصولات تصادفی