لوگوی مارژین
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

راهنمای انتخاب قالب اینستاگرام مناسب

دسته بندی :آموزش اینستاگرام, آموزشی 2 آگوست 2021 3550
راهنمای انتخاب تم اینستاگرام مناسب

دوستان زیادی در تماس با پشتیبانی مارژین، درخواست داشته‌اند که آنها را برای انتخاب یک تم مناسب راهنمایی کنیم. در این مقاله با راهنمای انتخاب قالب اینستاگرام مناسب همراه شما خواهیم بود . با مطالعه این مقاله متوجه خواهید شد که:

قالبهای اینستاگرام مارژین چه انواعی دارند؟

چه قالبی برای چه پیجی مناسب است؟

و آیا اصلا پیج شما نیاز به قالب گرافیکی دارد یا خیر؟

انواع قالبهای اینستاگرام مارژین

تم پازلی اینستاگرام
تم شطرنجی اینستاگرام
قالب تکی اینستاگرام
قالب پست اسلایدی اینستاگرام
تم کامل اینستاگرام
دسته بندی انواع قالب و تم اینستاگرام مارژین

۱- تم پازلی اینستاگرام

تمهای پازلی از کنار هم قرار گرفتن چند پست کنار یکدیگر تشکیل میشوند و شکل و شمایل کلی صفحه شما را مشخص میکنند. در وبسایت مارژین دو دسته تم پازلی وجود دارد:

۱تم پازلی کلاسیک ( که از چند قالب برای پستهای اینستاگرام تشکیل شده است. معمولا تعداد این قالبها مضربی از عدد ۳ است تا با قرار دادن هر سه پست، پازل به تدریج کامل شود. همچنین این تم شامل قالب استوری است)

تم اینستاگرام گلسا- یک تم پازلی 9 تایی
راهنمای انتخاب قالب اینستاگرام
تم اینستاگرام گلسا- یک تم پازلی کلاسیک
تم پازلی کهکشان _ یک تم پازلی کلاسیک
تم اینستاگرام کهکشان- یک تم پازلی کلاسیک

تمهای پازلی کلاسیک بیشتر برای پیجهایی مناسب هستند که فعالیت زیادی ندارند و صرفا میخواهند یک صفحه ثابت با پستهای ثابت ولی ظاهری شیک و چشم نواز داشته باشند. استفاده از این قالبها برای پیجهای فعال ممکن است گاهی موجب بهم ریختگی ظاهر پیج شما شود. (زمانی که یک ردیف سه تایی از پستها هنوز کامل نشده است). با این حال وقتی پستها را به صورت سه تا سه تا منتشر کنید ، بهم ریختگی در پیج شما مشاهده نخواهد شد.

۳-تم پازلی نامحدود: این تم پازلی که پرکاربردترین و محبوبترین تم پازلی مارژین است، محدودیت تمهای پازلی کلاسیک را ندارد. به این معنی که استفاده از این تم پازلی موجب بهم ریختگی صفحه شما نمیشود. و برای پیجهای فعال هم بسیار مناسب است. شما میتوانید هر تعداد پست را با استفاده از این قالب تولید کنید و در عین حال با استفاده از قابلیت پازلی این تم جلوه بصری خاصی به پیج خود ببخشید. این دسته از قالب ها میتوانند برای هر پیجی با هر محتوایی مناسب باشند. به نمونه تصاویر زیر دقت کنید:

تم اینستاگرام مهره_ یک تم پازلی نامحدود
تم اینستاگرام مهره_ یک تم پازلی نامحدود
 تم اینستاگرام کاشی_ یک تم پازلی نامحدود 
| راهنمای انتخاب قالب اینستاگرام
تم اینستاگرام کاشی_ یک تم پازلی نامحدود

تم اینستاگرام ملانیت_ یک تم پازلی نامحدود
تم اینستاگرام ملانیت_ یک تم پازلی نامحدود

۲- تم شطرنجی اینستاگرام

تم شطرنجی یا موزاییکی همیشه جزو محبوب‌ترینها بوده است. شما با استفاده از کنتراست رنگی دو پست در کنار هم میتوانید توجه مخاطب را به خوبی جلب کنید. این قالب ها برای پیجهایی که دارای پستهای متنی هستند و یا تصویر کمی استفاده میکنند مناسبتر است. چون حالت شطرنجی تم، در این حالت بهتر نمایان میشود. یک نمونه جذاب برای تم شطرنجی، تم اینستاگرام جاوید است که از دو رنگ زرد و مشکی در آن استفاده شده است. در تصویر زیر شما به خوبی میتوانید متوجه جذابیت این دو رنگ در کنار یکدیگر شوید.

تم اینستاگرام جاوید _ یک تم شطرنجی اینستاگرام| راهنمای انتخاب قالب اینستاگرام
تم اینستاگرام جاوید _ یک تم شطرنجی اینستاگرام

۳- قالب تکی اینستاگرام

در بخش سوم راهنمای انتخاب قالب مناسب به معرفی قالب تکی اینستاگرام میپردازیم. بسیاری از پیج ها از یک قالب تک برای تمام پستهای خود استفاده میکنند. این قالب برای پیجهای خبری، ادبی، طنز و سرگرمی مناسب است. البته گاهی قالب های تکی از چند رنگ مختلف تشکیل شده اند تا برای هر سلیقه و محتوایی بتوانند کاربرد داشته باشند. در این دسته بندی قالبهای رایگان هم وجود دارد. برخی از این قالبهای رایگان طراحی شده در استودیو مارژین، و برخی از آنها فارسی سازی شده ی قالبهای خارجی هستند.

نام قالب تکی به این معنا نیست که با دانلود این قالب فقط یک قالب گرافیکی دریافت میکنید. بلکه در برخی از این قالبها چندین قالب مجزا وجود دارد که شما میتوانید از هر کدام به صورت تکی استفاده کنید. قالب تکی بیشتر به این معناست که این قالبها پازلی نیستند و استفاده از آنها ترتیب خاصی ندارد. بنابراین محدودیتی از جهت ایجاد پستهای متنوع نخواهید داشت. شما میتوانید هر جا و برای هر پستی که نیاز به قالب داشت از این قالبها استفاده کنید.

در تصاویر زیر چند نمونه از قالبهای تکی اینستاگرام را مشاهده میکنید.

نمایش تم اینستاگرام رنگین
تم اینستاگرام رنگین _ یک قالب تکی
قالب رایگان فری پیک
مجموعه قالبهای رایگان مارژین
قالب رایگان کد free_03
قالب رایگان کد free_03، یک قالب تکی

۴- تم کامل اینستاگرام

یک تم کامل اینستاگرام برآورده کننده تمام نیازهای گرافیکی یک پیج است. یعنی با دانلود این تم، شما قالب برای پست، استوری، قالب پستهای اسلایدی متنی، تصویری و ترکیب متن و تصویر و کاور هایلایت دریافت میکنید. اطلاعات مربوط به هر تم را در بخش توضیحات در صفحه هر محصول میتوانید مطالعه نمایید. تصاویر زیر نمونه هایی از تم کامل اینستاگرام هستند.

تم اینستاگرام مدرن_ یک تم کامل اینستاگرام
تم اینستاگرام مدرن_ یک تم کامل اینستاگرام
نمایش تم اینستاگرام دنا_ یک تم کامل اینستاگرام
نمایش تم اینستاگرام دنا_ یک تم کامل اینستاگرام

۵-قالب پست اسلایدی اینستاگرام

این دسته شامل یک یا چند قالب برای پستهای اسلایدی شماست. این قالب ها ممکن است صرفا برای پستهای اسلایدی متنی و یا ترکیب متن و تصویر آماده شده باشند. توضیحات هر قالب را میتوانبد در صفحه مربوط به محصول مورد نظر مشاهده کنید.

قالب زرد پست اسلایدی الوند
قالب الوند _ یک قالب پست اسلایدی

سایر توضیحات برای راهنمای انتخاب قالب اینستاگرام مناسب

تمام این تم ها شامل قالب یا قالبهای مناسب برای استوری هم هستند. اطلاعات کامل راجع به هر تم یا قالب در صفحه مربوط به آن محصول نوشته شده است. پس قبل از خرید با دقت اطلاعات صفحه محصولی را که میخواهید خریداری کنید مطالعه نمایید. این اطلاعات شامل تعداد قالبهای پست و استوری که شما با خرید تم دریافت میکنید، ابعاد پست و استوریها، فونت مورد استفاده، رزولوشن یا کیفیت هر طرح، پالت رنگی تم، روش استفاده و … است.

همچنین امکانات جانبی دیگر نظیر تعبیه طراحی برای قرار گرفتن لوگو روی پستها، شمارشگر پست اسلایدی و … در هر قالب متفاوت است. شما با مطالعه اطلاعات مربوط به هر محصول این اطلاعات را بدست خواهید آورد. و به این ترتیب میتوانید تصمیم بگیرید که کدام تم برای صفحه اینستاگرام شما مناسب تر است.

تلاش مجموعه مارژین ارائه قالبهای با کیفیت، اورجینال و کاربردی برای تمام پیج هاست. لطفا در مورد تجربیاتتون از استفاده ی قالبها و همچنین انتقادات و پیشنهادات حتما ما را مطلع کنید. تا به این وسیله بتوانیم هر چه بهتر پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشیم.

در صورتی که بعد از مطالعه این مقاله هنوز هم ابهامی در مورد انواع قالبها دارید؛ میتوانید از طریق تیکت پشتیبانی و یا دایرکت اینستاگرام با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

کتاب بازاریابی اینستاگرام از ابتدا تا انتها

برای اطلاع از تخفیف ها در کانال تلگرام مارژین عضو شوید. عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: