لوگوی مارژین
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

راهنمای انتخاب هشتگ مناسب در اینستاگرام

دسته بندی :آموزش اینستاگرام, آموزشی 11 سپتامبر 2021 1498
هشتگ اینستاگرام


راهنمای انتخاب هشتگ اینستاگرام

هشتگ اینستاگرام اگر چه یک چیز به ظاهر ساده به نظر می‌رسد اما می‌تواند به کاربرانی که در شبکه‌های اجتماعی به دنبال موضوعی خاص می‌گردند کمک بسیار زیادی کند. اگر جزو افرادی می‌باشید که دائم در شبکه اجتماعی اینستاگرام مشغول فعالیت هستید مطمئنا هشتگ‌های اینستاگرام را دیده اید. حتی متوجه این موضوع شدید که بعضی مواقع تعداد هشتگ‌های یک پست از متن آن نیز بیشتر است.

هشتگ‌ها به کاربران کمک می کنند تا موضوعات مرتبط با یکدیگر را در یک دسته‌بندی قرار دهند و این کار باعث می‌شود که افراد دیگر بتوانند آنها را جستجو کرده و به پست مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

راهنمای انتخاب هشتگ اینستاگرام
راهنمای انتخاب هشتگ اینستاگرام


آیا واقعا هشتگ اینستاگرام مهم است؟

در حالی که هشتگ اینستاگرام برای یک کاربر تازه کار بی معنی به نظر می رسد اما باید بگویم که این هشتگ‌ها ابزاری بسیار قدرتمند برای بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی به شمار می روند. به این دلیل که آنها می توانند دسترسی کاربران را به موضوعات مختلف آسانتر کرده و محتوای شما را به افرادی که علاقمند به دیدن آن هستند نمایش دهند. همچنین هشتگ اینستاگرام می تواند نام تجاری برند شما را تقویت کند در حقیقت هشتگ‌ها راهی آسان برای گسترش نفوذ فراتر از مخاطبان فعلی هستند.
کاربران با کمک هشتگ‌های مرتبط در حالی که به جستجوی کلمات کلیدی می‌پردازند؛ به راحتی می‌توانند به پست‌ها و به روزرسانی‌های شما دسترسی داشته باشند و حتی ممکن است باعث شود که صفحه شما را دنبال کنند.

آیا واقعا هشتگ اینستاگرام مهم است؟
آیا واقعا هشتگ اینستاگرام مهم است؟


راه‌های انتخاب بهترین هشتگ اینستاگرام

بدیهی است که شما باید هشتگ اینستاگرام مناسب پست خود را پیدا کنید. شما نمی‌توانید هر هشتگی را استفاده کنید و بعد انتظار داشته باشید که برای شما نتیجه مثبت در پی داشته باشد. بنابراین در ادامه این مطلب بدون هیچ گونه توضیح اضافه نحوه انجام این کار را به شما آموزش خواهیم داد.

از اینفلوئنسر‌ها الگو بگیرید

کافی است که به صفحه اینفلوئنسرهای پرطرفدار نگاه کنید و پاسخ‌های آن‌ها را بررسی کنید. با بررسی آنها شما خواهید توانست سریع‌ترین و بهترین هشتگ‌های اینستاگرام را انتخاب نمایید و از آن در پست‌هایی که به اشتراک می‌گذارید استفاده نمایید. البته توجه داشته باشید که همه هشتگ‌های آنها مناسب شما نخواهند بود. بنابراین تنها آن هایی را انتخاب کنید که با پست شما همخوانی کامل داشته باشند.

تحقیق در مورد هشتگ‌های پرطرفدار

فقط به این دلیل که هشتگی محبوب است به این معنی نیست که برای شما نیز مفید خواهد بود. گاهی اوقات هشتگ‌های پرطرفدار ممکن است برای برند تجاری شما مناسب نباشند. شما باید قبل از استفاده از هشتگ درباره آن کمی بیشتر تحقیق کنید تا مطمئن شوید که بهترین گزینه برای پست مورد نظر شما به شمار می آیند.

هشتگ منحصر به فرد پیدا کنید

همواره تلاش کنید که برای پست خود هشتگ منحصر به فرد و جذاب پیدا کنید. به گونه ای که بتواند انتظارات مخاطب شما را بر آورده کند. اگر چه از راه های زیادی وجود دارد اما با کمی تلاش بیشتر می توانید برای پست خود یک هشتگ خاص و جدید ایجاد کنید. برای این کار می توانید از ابزارهای جمع آوری هشتگ و تجزیه و تحلیل هشتگ کمک بگیرید

هشتگ شما واضح باشد

اگرچه منحصر به فرد بودن بسیار مهم است اما هشتگ مناسب در اینستاگرام هشتگی است که واضح باشد. تا بتواند پیامی که قصد انتقال آن را دارید به راحتی منتقل کند. همچنین این نکته را توجه داشته باشید که هشتگ اینستاگرام باید بتواند با رویداد یا کمپینی که می خواهید در آن استفاده کنید مطابقت کامل داشته باشد. بنابراین از هشتگ های مبهم و غیر واضح استفاده نکنید؛ تا بتوانید مخاطبان زیادی را جذب صفحه اینستاگرام خود کنید.

هشتگ کوتاه و ساده انتخاب کنید

به یاد داشته باشید که هر چه هشتگی که انتخاب می کنید کوتاه تر باشند خواندن آن نیز آسان تر خواهد بود. به همین دلیل توصیه می‌شود همواره هشتگ‌های کوتاه انتخاب کنید. معمولا خواندن هشتگ های طولانی برای کاربران کمی دشوار است. بنابراین تا جایی که امکان دارد از آن اجتناب کنید سعی کنید هشتگ اینستاگرام خود را کمتر از ۱۰ حرف انتخاب نمایید. همچنین برای هر کمپین تنها از یک هشتگ استفاده کنید.

از هشتگ مرتبط استفاده کنید

دلیل اصلی استفاده از هشتگ اینستاگرام افزایش مخاطب است. بنابراین اگر هشتگی انتخاب کنید که اطلاعات مربوط به برند تجاری شما را منتقل نکند مطمئناً به جایی نخواهید رسید. هشتگی را انتخاب نمایید که به محصولات و خدمات شما مرتبط باشد. همچنین تلاش کنید که به تبلیغ هشتگ خود بپردازید تا بتوانید ترافیک مورد نیاز خود را به دست آورید. برای مثال آن را در تصاویر مربوط به محصولات خود قرار دهید، در تبلیغات خود استفاده کنید. از مردم بخواهید که آن را در شبکه‌های اجتماعی دیگر انتشار دهند. تا جایی که ممکن است هشتگ انتخاب شده خود را تبلیغ کنید.

راه‌های انتخاب بهترین هشتگ اینستاگرام
راه‌های انتخاب بهترین هشتگ اینستاگرام
شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد: راهنمای انتخاب قالب مناسب برای صفحه اینستاگرام


سخن پایانی

هشتگ اینستاگرام نقش بسیار مهمی در بازاریابی محصولات و خدمات شما دارد. اگر از آنها به خوبی استفاده شود می‌توانند به شما کمک کنند تا به عنوان یک ابزار قدرتمند از آنها استفاده کرده؛ و به گسترش بازار خود و افزایش محبوبیت برند خود بپردازید. بنابراین اگر تا به الان از هشتگ استفاده نکرده اید زمان آن فرا رسیده است که از این قابلیت بی نظیر اینستاگرام استفاده کنید. تا بتوانید به مزایای باور نکردنی آن دست یابید.

هشتگ‌های اینستاگرام می توانند استراتژی بازاریابی شما را تغییر دهند. در صورتی که به درستی از آن استفاده نمایید باعث می‌شوند که پست‌های شما توسط افراد زیادی که به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند، دیده شوند. اگر از هشتگ‌های اشتباه استفاده کنید می‌تواند نتیجه معکوس در پی داشته باشد. برای اینکه هشتگ‌ها ثمربخش باشند باید دقیقاً با نحوه ایجاد آنها آشنا باشید. وقتی که از یک هشتگ استفاده می کنید پست شما در صفحه مربوط به آن قرار داده می شود و کاربران دیگر با جستجوی آن هشتگ اینستاگرام به پست شما هم دسترسی خواهند داشت.

برای اطلاع از تخفیف ها در کانال تلگرام مارژین عضو شوید. عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: