لوگوی مارژین
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مهمترین روشهای افزایش فالوور واقعی

دسته بندی :آموزش اینستاگرام, آموزشی 16 اکتبر 2021 3271
افزایش فالوور اینستاگرام

روشهای افزایش فالوور واقعی چیست؟

بهترین روشهای افزایش فالوور واقعی شامل کدام است؟ چگونه می توانیم فالوورهای پیج خود را افزایش دهیم؟ خرید فالوور واقعی چه مزیتی دارد؟ هزینه ی خرید فالوور چقدر است؟ روش های افزایش فالوور، بدون پرداخت هزینه چیست؟ آیا شما نیز دنبال آن هستید، فالوور های پیج خود را افزایش دهید، با ما همراه باشید. در ادامه در نظر داریم به برخی از روش های طلایی برای افزایش فالوور واقعی اشاره کنیم و راهنمایی کامل ارائه دهیم.

دانستن روشهای افزایش فالوور واقعی به شما اجازه می دهد، به راحتی بتوانید فالوورهای خود را افزایش دهید. اینستاگرام به عنوان یکی از پرمخاطب ترین برنامه های فضای مجازی توانسته است با کارایی مطلوب در اولویت بسیاری از افراد باشد. امروزه بالغ بر یک میلیارد کاربر از این برنامه برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده می کنند. کسب و کارهای بسیاری هستند که توانسته اند، از طریق اینستاگرام به سود خوبی برسند. شما در صورتی می توانید اعتبار پیج خود را در این برنامه ی مجازی افزایش دهید که روشهای افزایش فالوور واقعی را به خوبی بدانید. داشتن فالوورهای زیاد واقعی به راحتی می تواند اعتماد فالوورهای جدید را جلب کند. به همین دلیل پیج های مختلف به دنبال افزایش تعداد فالوور هستند.

روش های مختلفی برای افزایش فالوور موجود است ولی لازم است برخی از باید و نبایدها را برای به کارگیری آنها در نظر بگیرید. اگر به دنبال خرید فالوور واقعی هستید ولی بودجه ی کافی ندارید، نگران نباشید. در ادامه به روش های رایگان افزایش فالوور واقعی نیز خواهیم پرداخت.

 روشهای افزایش فالوور واقعی
روشهای افزایش فالوور واقعی

از مهمترین روشهای افزایش فالوور واقعی می توان موارد زیر را نام برد:

افزایش فالوور با تولید محتوا

در این روش تمرکز شما بر روی تولید محتوا خواهد بود. یک برنامه 100 روزه منظم برای پیج خود در نظر بگیرید. در این صد روز حتما هر روز یک پست و حداقل 5 استوری تولید کنید. در تولید محتوا خلاق باشید و نیاز واقعی مخاطب خود را در نظر بگیرید. از پرداختن به موضوعات بی ربط یا تولید محتوای بی کیفیت خود داری کنید. چراکه این کار تاثیری در جذب فالوور برای شما نخواهد داشت.

افزایش فالوور از طریق تعامل و ارتباط با مخاطب

اینستاگرام برپایه تعامل است. هر چه دوستان بیشتری پیدا کنید و با آنها تعامل بیشتری در لایک، کامنت، به اشتراک گذاری مطالب و ریپلای استوری داشته باشید، امکان دیده شدن شما بیشتر خواهد شد. با پیجهای مرتبط با زمینه کاری خود حتما تعامل داشته باشید. کامنتهای شما در این پیجها میتواند فالوور واقعی برای شما به ارمغان بیاورد.

افزایش فالوور از طریق تبلیغ

در این روش میتوانید پیج خود را در پیجهای بزرگ با زمینه کاری مرتبط تبلیغ کنید و یا با پیجهای مرتبطی که تعداد فالوور یکسانی با شما دارند تبادل انجام دهید. به این طریق افراد زیادی جذب پیج شما خواهند شد. البته باید اصول تبلیغات را حتما رعایت کنید و پیج شما باید برای تبلیغات آماده باشد تا بتوانید مخاطب مورد نظر را جذب کرده و در پیج خود نگه دارید.

در این زمینه میتوانید مقاله زیر را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید: راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام

روش های یاد شده به شما اجازه می دهد در بازه ی زمانی مطلوب تعداد فالورهای خود را به مقدار قابل ملاحظه افزایش دهید. برای به کارگیری برخی از روش های یاد شده، نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. به عنوان مثال می توانید با گذاشتن استوری های جذاب توجه مخاطبان را به سوی پیج خود افزایش دهید. پست هایی که در پیج خود منتشر می کنید باید دارای کیفیت مطلوبی باشند. در این صورت به راحتی می توانید توجه فالوورهای جدید را به سوی خود جلب کنید. تبلیغات در اینستاگرام یکی دیگر از روشهای افزایش فالوور واقعی می باشد که معمولا نیازمند پرداخت هزینه است.

برای اینکه بتوانید با استفاده از روش های یاد شده، تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید، نیازمند زمان کافی هستید. ولی قابل ذکر است که در این صورت فالوورهای شما، ماندگار بوده و این امر می تواند برای کسب و کارتان بسیار سودمند باشد.

 مهمترین روشهای افزایش فالوور واقعی
مهمترین روشهای افزایش فالوور واقعی

بهترین روش برای افزایش فالوورهای واقعی

بهترین روشهای افزایش فالوور واقعی کدام است؟ پاسخ به این سوال متناسب با شرایط شما، فرق می کند. به عنوان مثال اگر شما هزینه ی کافی برای تبلیغات را ندارید، نمی توانید گزینه ی تبلیغات در اینستاگرام را برای افزایش فالوور انتخاب کنید. در این صورت مجبور هستید با افزایش میزان تعامل خود با مخاطبان، از مزیت تبلیغات رایگان خود برنامه ی اینستاگرام بهره مند شوید. الگوریتم‌های مختلفی برای اجرای اپلیکیشن اینستاگرام به کار رفته است. زمانی که میزان تعامل شما بیشتر می شود، این امر مورد توجه الگوریتم های اینستاگرام قرار می گیرد در این صورت اعتبار پیج شما افزایش می یابد.

با توجه به شرایط موجود، می توانید بهترین روش را برای افزایش فالوور واقعی انتخاب کنید. در مورد فالوورهای فیک نیز باید بگوییم در حال حاضر اینستاگرام سخت‌گیری‌های جدی را برای افزایش فالوور فیک در نظر گرفته است. به همین دلیل احتیاط های لازم را جدی بگیرید. از سوی دیگر از طریق افزایش فالوور واقعی می توانید به سود بیشتر در کسب و کار خود دست یابید.

خرید فالوور واقعی؟

در بررسی روشهای افزایش فالوور واقعی لازم است بگوییم برای خرید فالوور حتما سایت های معتبر را انتخاب کنید. در حال حاضر سایت های مختلفی هستند که شرایط خرید فالوور را برای کاربران فعال کرده اند. شما می توانید متناسب با بودجه ی موجود، تعداد مشخصی از فالوورها را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که به واقعی بودن این نوع از فالوورها توجه کنید زیرا در برخی از مواقع فالوورهای فیک به جای واقعی افزوده می شود.

گزینه ی خرید فالوور واقعی زمانی پیشنهاد می شود که زمان کافی در اختیار ندارید و در تلاش هستید در کوتاهترین مدت زمان، به تعداد مشخصی از فالوورها برسید. در این صورت می توانید این روش را انتخاب کنید. البته از آنجاییکه خرید فالوور واقعی معمولا هزینه ی بیشتری دارد، بیشتر کاربران نمی توانند از مزیت این روش استفاده كنند. جالب است بدانید بسیاری از هنرمندان و افرادی که تعداد فالوورهای بسیاری در اینستاگرام دارند، گزینه ی خرید فالوور واقعی را در اولویت قرار داده‌اند.

بهترین روشهای افزایش فالوور واقعی
بهترین روشهای افزایش فالوور واقعی

هزینه ی خرید فالوور واقعی

معمولا اگر بخواهید با تبلیغات فالوور جذب کنید، هر فالور حدود 2000 تومان برای شما هزینه خواهد داشت. اما در صورتی که بخواهید فالوور خریداری کنید، با توجه به تعداد فالوور ها و مدت زمان افزایش آنها در یک پیج، هزینه ی درخواستی برای افزایش فالوور واقعی، متغیر است. خرید فالوور واقعی را زمانی در اولویت قرار دهید که پیج شما آمادگی کافی را داشته باشد. در این صورت هر فالووری که جذب می شود، ماندگار خواهد بود. میزان ریزش بعد از افزایش فالوور، در پیج هایی رخ می دهد که صفحه ی اینستاگرام آنها از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

در این بخش از مقاله سعی کردیم به مهمترین روشهای افزایش فالوور واقعی بپردازیم و اطلاعات جامع در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما نیز دارای یک کسب و کار هستید، یا به دنبال ایجاد یک کسب و کار اینترنتی در این فضای مجازی می باشید، در ابتدا لازم است تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. هر چه تعامل شما با فالوور ها بیشتر باشد در این صورت می توانید در پیشرفت پیج خود گام موثری بردارید.

برای اطلاع از تخفیف ها در کانال تلگرام مارژین عضو شوید. عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: