لوگوی مارژین
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

چگونه یک صفحه اینستاگرام جذاب داشته باشیم؟

دسته بندی :آموزش اینستاگرام, آموزشی 22 ژوئن 2020 4221


امروزه محبوب ترین شبکه اجتماعی میان کاربران اینستاگرام است. افراد زیادی عضو این شبکه اجتماعی هستند. دغدغه بسیاری از کاربران این است که چگونه یک صفحه اینستاگرام جذابی داشته باشیم؟ برای پاسخ به این سوال باید بدانید هدف شما از ورود به اینستاگرام چیست؟ با مشخص شدن پاسخ این سوال، می توانید به آسانی برای طراحی پست اینستاگرام خود برنامه ریزی کنید. تعیین هدف مشخص می تواند در انتخاب تصاویر، پست ها، متن های کپشن و .. به شما کمک کند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام
شبکه اجتماعی اینستاگرام

شما به هر منظور چه تجاری و چه غیر تجاری وارد دنیای اینستاگرام شده باشید تفاوتی ندارد. زیرا جذب مخاطب و جذابیت صفحه دغدغه شما نیز خواهد بود. برای جذابیت صفحه اینستاگرام ما چند نکته کاربردی را برای شما توضیح خواهیم داد.

نکات طراحی پست اینستاگرام

• بدون در نظر گرفتن تفاوت اهداف، برای همه کاربران طراحی پست اینستاگرام باید منحصر بفرد باشد. اگر شما روزمرگی های خود را با سایرین به اشتراک می گذارید باید در طراحی پست اینستاگرام جذابیت عکس ها و کپشن ها را در نظر بگیرد. اگر برای پست خود عنوانی انتخاب می کنید باید به گونه ای جذاب باشد که مخاطب را درگیر کند. شما در حین نوشتن کپشن، احساسات خود را به بهترین نحو بیان کنید تا مخاطب با شما همراه شود.

افکت های مناسب

• در حین طراحی پست اینستاگرام می توانید از افکت های مناسب استفاده کنید. اگر دلنوشته شما غمگین است از افکتی بر روی تصاویر استفاده کنید که بیانگر حال شما باشد. در مواقع شادی نیز همین عمل را انجام دهید. افکت، تصاویر و دلنوشته های شما سبب می شود کاربر خود را درگیر زندگی شما ببیند. به علایق، احساسات و دغدغه های شما وابسته می شود. همین مورد سبب می شود بخواهد صفحه اینستاگرام شما را دنبال کند.

اشتراک تصاویر در اینستاگرام
اشتراک تصاویر در اینستاگرام
انتشار ویدئو

• در طراحی پست اینستاگرام به شما امکان ارسال و انتشار ویدئو داده شده است. ممکن است خواندن کپشن طولانی برای مخاطب دشوار باشد. می توانید با انتخاب ویدئو مناسب تاثیر بیشتری بر مخاطب داشته باشید. این ویدئو می تواند شامل فیلمی از خودتان باشد که تمایل اشتراک آن با مخاطب را دارید. می توانید بنا به شرایط روحی خود دابسمش هایی تولید کنید و با مخاطبین به اشتراک بگذارید. میتوانید از موشن گرافی استفاده کنید و محصول یا خدمات خود را به مشتری معرفی کنید.

تم مناسب برای هویت بصری برند

تم مناسبی برای صفحه اینستاگرام خود انتخاب کنید. یک تم جذاب میتواند نام شما را در ذهن مخاطبان ثبت کند. برای مثال یک رنگ خاص ، فونت منحصر به فرد یا چیدمان جذاب پستها میتواند از لحاظ بصری مخاطب را جذب کرده و هر گاه پستی از شما ببیند بدون توجه به نام شما، متوجه شود که این پست مربوط به چه کسی است. و این یعنی ماندگاری در ذهن مخاطب.

برای انتخاب یک تم اینستاگرام مناسب اینجا کلیک کنید.

تگ وهشتگ مناسب

• هر روز حوادث تلخ و شیرین زیادی در جهان اتفاق می افتد. بهتر است برای افزایش جذابیت صفحه اینستاگرام خود، نیم نگاهی به این حوادث داشته باشید. در حین طراحی پست اینستاگرام خود می توانید از تصاویر مرتبط با این وقایع استفاده کنید. بکار بردن هشتگ های مناسب نیز می تواند مخاطبین را به پست شما جذب کند. شما برای هشتگ ها می توانید از قسمت کپشن استفاده کنید.

تاثیر انتخاب هشتگ در جستجوی کاربران اینستاگرام
تاثیر انتخاب هشتگ در جستجوی کاربران اینستاگرام

• یکی دیگر از مواردی که سبب جذابیت صفحه اینستاگرام شما می شود تگ کردن است. شما می توانید دوستان خود را به آسانی در زیر هر پست خود تگ کنید. ممکن است کاربران یا حتی دوستان شما نیز، در پست های مختلف شما را تگ کنند.

بیوگرافی و استوری

• در بیوگرافی توضیحی مختصر و زیبا از خود بنویسید. اگر صفحه اینستاگرام شما شخصی است، می توانید عکس مناسبی از خود به عنوان تصویر پروفایل انتخاب کنید. هر چند وقت یکبار عکس را تغییر دهید. این تغییر سبب همراهی تعداد بیشتری از کاربران با شما می شود.
• در اینستاگرام امکانات زیادی برای کاربران قرار داده شده است. یکی از امکانات استوری است. ممکن است شما در حین مطالعه یک کتاب باشید، یا فیلمی هیجان انگیز ببینید، حتی شنیدن یک موسیقی زیبا شما را وجد آورده باشد. می توانید عکسی از برای اشتراک احساس درونی خود، عکسی به عنوان استوری با مخاطب به اشتراک بگذارید.

استفاده از استوری در بالا بردن جذابیت صفحه اینستاگرام شما موثر است. با استوری های مهیج، مخاطب همواره منتظر دیدن استوری های دیگری از شما است. این مورد باعث می شود افراد خواهان دنبال کردن صفحه شما باشند. می توانید در استوری خود شاتی از دوستان قرار دهید. این روش تبلیغی برای صفحه دوستان شما است. از دوستان خود بخواهید که آنها نیز شاتی از صفحه شما را استوری کنند. اینگونه شانس بازدید و جذب مخاطب را در صفحه اینستاگرام خود بالا می برید.

استوری اینستاگرام
استوری اینستاگرام

• می توانید در حین طراحی پست اینستاگرام یا استوری خود، سوالی مطرح کنید. با طرح سوال شما فرصتی برای گفتگو و ارتباط با مخاطبین خود خواهید داشت. وقتی کاربران در کامنت ها پاسخ سوال شما را می دهند، بی تفاوت نباشید. تا آنجا که امکان دارد به کامنت ها پاسخ دهید. این مورد نیز در افزایش جذابیت صفحه اینستاگرام شما موثر است.

برای اطلاع از تخفیف ها در کانال تلگرام مارژین عضو شوید. عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: