لوگوی مارژین
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی 3 کتاب در زمینه اینستاگرام

دسته بندی :آموزش اینستاگرام, آموزشی 26 جولای 2021 3982
معرفی 3 کتاب در زمینه اینستاگرام

در گذشته اولین موضوعی که برای فروش محصولات باید در نظر گرفته میشد، مکان مناسبی برای فروش بود. اما این روزها هر کسی میتواند در خانه خود یک فروشگاه داشته باشد و محصول یا خدمات خود را به طور مستقیم به دست مشتری برساند. اینستاگرام به دلیل محبوبیت در بین قشر گسترده ای از افراد جامعه میتواند شما را به سرعت به درآمد دلخواهتان برساند. اما کار در این شبکه اجتماعی فوت و فنهایی هم دارد. دانستن این فنون هم برای کسانی که تازه میخواهند کار در اینستاگرام را شروع کنند مناسب است؛ و هم برای کسانی که میخواهند کسب و کارشان را بهبود ببخشند. یکی از بهترین منابع برای کسب این اطلاعات کتاب است. کتابهایی در این زمینه تالیف و ترجمه شده اند که در این مقاله به معرفی آنها خواهیم پرداخت. با مارژین همراه باشید با معرفی ۳ کتاب در زمینه اینستاگرام:


۱- کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام نوشته‌ی جرمی مک گیلوری

یکی از این ۳ کتاب در زمینه اینستاگرام، کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام نوشته‌ی جرمی مک گیلوری است. این کتاب روشهایی برای بالابردن سریع تعداد فالوئو و رسیدن به سود پیش بینی شده از طریق اینستاگرام ارائه میکند. کتاب مورد نظر در سال ۲۰۱۷ منتشر شده و در ایران توسط محمدرضا عمرانی ترجمه شده است. مترجم این کتاب نیز در زمینه نرم افزار و مدیریت تحصیل کرده است.

مطالب کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام منطبق بر عصر دیجیتال و دنیای آنلاین امروز ما است. راهکارهایی که در این کتاب ارائه شده، توسط نویسنده و گروه همکار او آزمایش شده است و به همین دلیل مطالب این کتاب قابل اعتماد و قابل استناد است. این کتاب برای تمام افرادی که دوست دارند در مدت زمان کم به سود زیادی برسند مناسب است. این کتاب زبان ساده و روانی هم دارد بنابراین تمام کارآفرینان میتوانند از آن استفاده کنند.

تصویر جلد کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام نوشته‌ی جرمی مک گیلوری
کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام نوشته‌ی جرمی مک گیلوری

کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام ۲۲ بخش دارد که در این بخشها به موارد زیر می‌پردازد:

۱۲ دلیل برتری اینستاگرام نسبت به پلتفرمهای دیگر،

راهنمای انتخاب نام، لوگو و بیوگرافی جذاب برای اینستاگرام،

خلق جریان مداومی از تصاویر با کیفیت با صرف کمتر از ۵ دقیقه در روز،

آموزش زمان بندی تبلیغها و پستهای اینستاگرام برای بدست آوردن حداکثر تعامل،

سرقت ها و دستبردهای اینستاگرامی،

ویدیوهای اینستاگرامی،

آموزش کپشن نویسی برای وادار کردن فالوئر به اقدام،

توضیحاتی درباره دروغ هشتگ،

تبدیل فالوئر به خریدار و به پول

با خرید این کتاب موتور اینستاگرامتان را روشن کنید و حتی میتوانید آن را به سرعتهای بالا برسانید!


۲- کتاب بازاریابی در اینستاگرام از ابتدا تا انتها اثر برایان برن

این کتاب به طور جامع به شما می آموزد که چطور در دریای بی انتهای اینستاگرام، مخاطب خاص خود را داشته باشید. چطور محصول خود را بازاریابی کنید و چطور صفحه اینستاگرامی داشته باشید که بتوانید به راحتی از آن کسب درآمد کنید. البته این راه آسانی نیست و نیاز به تلاش مستمر دارد. اما هنگامی که این تلاش با دانش کافی همراه باشد میتواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد.

 تصویر جلد کتاب بازاریابی در اینستاگرام از ابتدا تا انتها برایان برن
کتاب بازاریابی در اینستاگرام از ابتدا تا انتها برایان برن

با استفاده از این کتاب شما اطلاعات مفیدی در مورد کمپین های تبلیغاتی، استفاده از نرم افزارهای مناسب برای برنامه ریزی کردن زمان انتشار پستها و روش کسب درآمد از اینستاگرام دریافت خواهید کرد. همچنین می آموزید که چطور از رقبا ایده بگیرید، چطور مسابقات و پویشهای مختلف راه اندازی کنید و از این طریق صفحه اینستاگرامتان را بهبود ببخشید. مطالعه این کتاب برای تند کردن دور موتورتان لازم است!

۳– کتاب جعبه سیاه اینستاگرام اثر حسین نصیری

این کتاب توسط یک نویسنده ایرانی نگارش شده و در آن از سه کتاب موفق رازهای اینستاگرام جرمی مک گیلوری، بازاریابی اینستاگرام ویکتور مارکو و بازاریابی مرحله به مرحله اینستاگرام نوشته برایان برن استفاده شده است. محتوای این کتاب متناسب با بازار ایران است و بنابراین میتواند بسیاری از خلاءها و تفاوتهای موجود را پوشش دهد. شما با استفاده از این کتاب یادمیگیرید که چطور در مدت ۹ ماه، یک بیزنس را در اینستاگرام، مطابق با الگوریتمها و قواعد اینستاگرام پایه ریزی و مدیریت کنید.

تصویر جلد کتاب جعبه سیاه اینستاگرام حسین نصیری
کتاب جعبه سیاه اینستاگرام حسین نصیری

متاسفانه منابع زیادی برای یادگیری الگوریتمهای اینستاگرام وجود ندارد. بی توجهی به الگوریتمها میتواند پیج اینستاگرام را با مخاطرات زیادی مواجه کند. شما با مطالعه این کتاب میتوانید با جدیدترین الگوریتمهای اینستاگرام آشنا شوید. در مورد روشهای ورود به اکسپلور، تبلیغات و کسب درآمد و برند و برندسازی مطالب مفیدی بیاموزید. و از این طریق پیج خود را به خوبی مدیریت کرده، با موتور اینستاگرامی تولید پولتان پرواز کنید!!!


آیا مطالعه همین ۳ کتاب در زمینه اینستاگرام کافی است؟

فراموش نکنید که هر چه مطالعه بیشتری داشته باشید احتمال موفقیت شما بیشتر است. به این ۳ کتاب در زمینه اینستاگرام بسنده نکنید. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که به مرور زمان و کسب تجربه قطعا میتوانید موفقیت زیادی در زمینه اینستاگرام کسب کنید. وقتی تعامل با مخاطب، تولید محتوای جذاب، توجه به الگوریتمها، توجه به زیبایی بصری پیج و استمرار را رعایت میکنید؛ چرا موفق نشوید؟

شما هم اگر کتاب یا مطلب مفیدی در زمینه اینستاگرام مطالعه کرده اید یا تجربه جالبی در این زمینه دارید با دوستانتون در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از تخفیف ها در کانال تلگرام مارژین عضو شوید. عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: