لوگوی مارژین
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

چطور ایده برای تولید محتوا پیدا کنیم؟

دسته بندی :آموزش اینستاگرام, آموزشی 30 اکتبر 2021 4021
دو نفر در حال پرسیدن سوال- چطور ایده تولید محتوا پیدا کنیم؟ مارژین

بهترین ایده تولید محتوا در اینستاگرام کدام است؟ شما چه ایده هایی را برای تولید محتوای مطلوب در نظر دارید ؟ استفاده از محتوای مناسب تا چه اندازه ای می تواند در محبوبیت پیج شما موثر باشد؟ چط.ر میتوانیم ایده‌های مناسب را پیدا کنیم؟ در ادامه به بررسی برخی از مهمترین روشهای ایده یابی برای تولید محتوا خواهیم پرداخت و راهکارهای مطلوبی را در اختیار شما قرار می دهیم، با ما همراه باشید.

داشتن ایده تولید محتوا به شما اجازه می دهد به راحتی بتوانید مسیر خوبی را برای افزایش میزان محبوبیت و تعداد فالوورهای خود دنبال کنید. اگر روزانه ایده های خوبی در اولویت قرار نگیرد، در این صورت در کوتاهترین مدت زمان محبوبیت پیج خود را از دست خواهید داد. در حال حاضر بسیاری از پیج های اینستاگرام با کمبود ایده های ناب مواجه هستند.

مخاطبان شما به دنبال ایده های جذاب از سوی شما هستند. اگر نتوانید محتوای خوبی در اختیار آنها قرار دهید، کم کم از تعداد فالوورهای شما کاسته می شود. در ادامه در نظر داریم به برخی از ایده های ناب برای تولید محتوا مناسب بپردازیم، با ما همراه باشید.

در اینستاگرام چی پست کنم؟-ایده تولیدمحتوا- مارژین
ایده تولید محتوا برای اینستاگرام

معرفی چند روش یافتن ایده تولید محتوا

1-پر کردن جای خالی

سوالی مطرح کنید یا جمله ای بنویسید که انتهای آن را فالوورهای شما پر کنند. پر کردن جای خالی از دیگر روش های مطلوب برای تولید محتوا است. این نوع از ایده های تولید محتوا به مقدار بسیار زیاد تعامل شما را افزایش می دهد. از سوی دیگر با روحیه و نظرات فالوورهای خود آشنا می شوید و این امر می تواند در ارائه ی محتوا های بعدی نیز بسیار موثر باشد. سعی کنید سوالات یا جملاتی را مطرح کنید که جزو دغدغه ی کاربران شما است. در این صورت افراد اشتیاق بیشتری برای پاسخ دادن به سوالات خواهند داشت.

ناگفته نماند از پاسخ ارائه شده برای پر کردن جای خالی ها میتوانید برای تولید محتوا استفاده کنید. ایده تولید محتوا در صورتی می تواند جذاب باشد که به بهترین شکل ارائه شود به عنوان مثال حتما پس زمینه ی خوبی برای ارائه ی محتواهای خود انتخاب کنید. داشتن یک پس زمینه ی یونیک و شیک، خوانایی و کیفیت محتوا را به مقدار بسیار زیادی افزایش می دهد.

بهترین ایده برای تولید محتوا -مارژین
بهترین ایده برای تولید محتوا

2-با استفاده از نظرسنجی ایده بگیرید

از مهمترین ایده تولید محتوا دیگر می توان به نظرسنجی اشاره کرد. نظر سنجی، هم تبادل و تعامل شما با مخاطبان را افزایش می دهد و هم به راحتی با استفاده از این روش می توانید به سلیقه و نیازهای مخاطبان خود پی ببرید. زمانی که تعامل شما از طریق نظرسنجی افزایش می یابد هم می توانید به برخی از ایده های خوب برای استوری کردن دست یابید و هم پیشرفت قابل ملاحظه ای را در پیج خود را احساس کنید. پیشنهاد ما آن است که سوالی را مطرح کنید و اجازه دهید مخاطبان خود، صحبت کنند. سوال طراحی شده باید ترغیب کننده باشد.

3-سوالات چالشی بپرسید

پرسیدن سوالات چالشی یکی دیگر از ایده های مناسب برای تولید محتوا در اینستاگرام می باشد. در مورد موضوعات مختلف سوال بپرسید. فراموش نکنید نیازی نیست سوال پرسیده شده، مربوط به کسب و کار شما باشد. در برخی از مواقع برای ایجاد حال و هوای متفاوت در پیج خود، به سوالاتی در مورد خود یا نحوه ی شروع کسب و کارتان پاسخ دهید. اجازه دهید، مخاطب ارتباط بیشتری با شما داشته باشد. این امر تعامل آنها را به مرور زمان افزایش می دهد. خشک نباشید. داشتن ارتباط صمیمی با مخاطب، نقش بسیار مهمی در محبوبیت صفحه ی اینستاگرام شما خواهد داشت.

4-زیاد مطالعه کنید

روزانه زمانی را برای مطالعه و تحقیق در زمینه کاری خود و یا موضوعاتی که برایتان جذاب است اختصاص دهید. با این کار هم معلومات و تخصص خود را افزایش داده‌اید و هم در خلال مطالعات خود میتوانید به ایده‌های جدید دست پیدا کنید. گاهی خواندن یک صفحه از کتاب میتواند چند ایده برای تولید محتوا به شما بدهد. بنابراین حتما مطالعه را جزو برنامه روزانه خود قرار دهید. مثلا هر شب یا هر هر روز قبل از شروع کار، نیم ساعت مطالعه کنید.

معرفی چند ایده برای تولید محتوا

در ادامه چند ایده به شما ارائه میدهیم که میتوانید با استفاده از آنها محتوا تولید کنید:

1-با نقل قول کردن از دیگران تولید محتوا کنید

نقل و قول از دیگران از دیگر روش های مطلوب برای تولید محتوا در نظر گرفته می شود. مردم همیشه به دنبال شنیدن جملات نقل شده از افراد بزرگ و هنرمندان مهم هستند. در انتخاب نقل قول ها و همچنین در صحیح بودن آنها دقت کنید، زیرا در غیر این صورت فالوورها به کیفیت پیج شما مشکوک خواهند بود. توجه کنید در حال حاضر کسب و کارهای زیادی در اینستاگرام فعالیت می کنند. شما برای اینکه بتوانید در اولویت افراد باشید باید، صداقت را سرلوحه ی خود قرار دهید زیرا مردم از ریا و دروغ به شدت بیزار شده اند.

2- درج عکس محصولات یا خدمات

از محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، عکس های با کیفیت بگیرید و آنها را در اینستاگرام منتشر کنید. ایده تولید محتوا با استفاده از عکس محصولات یا خدمات یکی از بهترین ایده هایی می باشد که سبب شناخته شدن بهتر کسب و کار شما خواهد شد. اگر عکس های مربوط را در استوری منتشر کرده اید، هایلایت کردن آنها را فراموش نکنید. اجازه دهید سایر کاربران نیز در صورت درخواست، با مراجعه به هایلایت ها، راهنمایی کاملی از محصولات شما را به دست آورند.

استفاده از عکس محصولات یا خدمات_ ایده تولید محتوا- مارژین
استفاده از عکس محصولات یا خدمات_ ایده تولید محتوا

3-دیگران را نقد کنید

نقد کردن دیگران از دیگر ایده های مطلوب برای تولید محتوا می باشد. متناسب با کسب و کار خود می توانید برندهای مختلف را نقد کنید. البته پیشنهاد می شود، از آوردن نام آنها، در پیج خود پرهیز کنید زیرا این امر سبب تبلیغ آنها می شود. سعی کنید نقاط قوت برند خود را در مقایسه با سایر شرکت ها، مشخص کرده و در اختیار کاربران قرار دهید. در این صورت با یک ایده تولید محتوا مطلوب می توانید به تبلیغات چشمگیری نیز دست یابید. صداقت و وفاداری را در نقد و انتقاد فراموش نکنید، زیرا اگر افراد شما را صادق نبینند، به راحتی اعتمادشان نسبت به پیج شما از دست خواهد رفت.

4-ایده تولید محتوا با نظر مشتریان راضی

اگر در حوزه ی فروش محصول یا ارائه ی خدمات خاصی فعالیت دارید. در برخی از مواقع نظرات ارائه شده توسط مشتریان راضی خود را می توانید به عنوان استوری منتشر کنید. این امر هم تبادل شما با مخاطبان را افزایش می دهد و هم در اعتمادسازی بسیار مهم است. حتما از مشتریان خود بخواهید در دایرکت یا سایر صفحات مجازی، نظرات خود را در مورد کیفیت محصول ارائه دهند. بعد از آن میتوانید با انتشار نظرات مشتری های راضی، تولید محتوای بهینه شده را انجام دهید.

اگر میخواهید تولید محتوای خود را برون سپاری کنید روی این لینک کلیک کنید: تولید محتوای مقرون به صرفه

برای اطلاع از تخفیف ها در کانال تلگرام مارژین عضو شوید. عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: