لوگوی مارژین
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترفندهای ورود به اکسپلور اینستاگرام

دسته بندی :آموزش اینستاگرام, آموزشی 18 سپتامبر 2021 1980
Explore instagram

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام جایی است که در آن اینستاگرام برخی از محتواهای خاص را برای کاربران خود به نمایش می گذارد. هر کاربر با ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام محتوای مورد علاقه خود را با توجه به پست هایی که لایک کرده یا صفحاتی که آن ها را دنبال کرده می بیند. به عبارتی دیگر می توان گفت که صفحه اکسپلور اینستاگرام مجموعه ای است از پست هایی که اینستاگرام فکر می کند کاربر ممکن است آن ها را دوست داشته باشد.

بر اساس آمار رسمی که خود اینستاگرام منتشر کرده است، اعلام شده که چیزی بیش از 50 درصد کاربران از صفحه اکسپلور استفاده می کنند. اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد به این معنی که چیزی در حدود 500 میلیون کاربر از صفحه اکسپلور اینستاگرام به صورت فعال بازدید به عمل می آوردند. بنابراین قابلیت اکسپلور در اینستاگرام، می تواند فرصت بسیار مناسبی باشد که از آن به منظور دیده شدن صفحه اینستاگرامی خود استفاده کنید. اینستاگرام این کار را به کمک الگوریتم هایی که برای این منظور طراحی و برنامه نویسی کرده است انجام می دهد.

اکسپلور اینستاگرام چیست؟
اکسپلور اینستاگرام چیست؟

ترفند های ورود به اکسپلور اینستاگرام

ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام معادل گنجی است که به آن دست یافته اید. به جرات می توان گفت وقتی این امر اتفاق می افتد درآمد شما به عنوان یک اینفلوئنسر یا به عنوان یک کسب و کاری که دارای صفحه ای در این شبکه اجتماعی هستید بیشتر خواهد شد و پست های شما بیشتر دیده می شوند. همچنین تعداد فالوورهای جدید شما زیاد خواهند شد.

وقتی کاربران فعال هستند پست بگذارید

یکی از بهترین نکات برای پست گذاشتن این است که همواره سعی کنید در زمان هایی که فالوورهای شما فعال هستند پست های خود را ارسال کنید. زیرا الگوریتم اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که زمان بندی را به عنوان یک عامل اصلی دیده شدن پست ها در اولویت قرار می دهد. وقتی که یک پست جدید می گذارید در فیدهای دنبال کنندگان شما نمایش داده می شود. هرچه میزان مشارکت فالوورهای شما بیشتر باشد، می تواند تاثیر بسیار زیادی برای ورود پست ها به صفحه اکسپلور اینستاگرام داشته باشد. با برنامه های مختلفی مانند zoho و یا audience به راحتی می توانید گزارشی از این که چه زمانی فالوورها شما بیشتر آنلاین هستند تهیه کنید.

مخاطبان خود را بهتر بشناسید

محتوایی که تهیه می کنید باید به گونه ای باشد که به ذائقه مخاطبان شما خوش آید. آن دسته از مخاطبانی که قصد دارید در اکسپلور به آن‌ها دست یابید، خوب شناسایی کنید و محتوایی مناسب آنها تولید کنید. باید بررسی کنید چه لحنی می تواند بر مخاطب شما تاثیر بیشتری داشته باشد. آیا باید از ویدئو استفاده کنید یا از تصاویر؟ همچنین استفاده درست از هشتگ ها می تواند باعث بیشتر دیده شدن پست های شما و در نهایت راهی برای ورود به اکسپلور این شبکه اجتماعی بزرگ شود.

از پست هایی که در صفحه اکسپلور هستند الگو بگیرید

یکی از بهترین ترفندها برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام این است که ابتدا این صفحه را خوب بررسی کنید. توجه داشته باشید هر پستی که در این صفحه نمایش داده می شود می تواند کمک زیادی به شما کند. کافی است که با دقت به آن ها نگاه کرده و به این فکر کنید که چگونه می توانید با الهام گرفتن از این پست ها برای صفحه خود پست جذاب و کاربر پسند تهیه کنید.

محتوای جذاب تهیه کنید

یک ترفند بسیار ساده برای رسیدن به این هدف، این است محتوایی تهیه کنید که جذاب باشد و مخاطب شما را درگیر خود کند. همواره توجه داشته باشید که تولید محتوای جذاب چه به صورت متن، عکس نوشته یا فیلم و … اهمیت زیادی در دیده شدن بهتر صفحه اینستاگرام شما دارد. این موضوع در مورد استوری ها هم صدق می کند. سعی کنید که استوری های جذاب تولید کنید. از مطالب دیگران استفاده نکنید. و محتوایی یونیک و منحصر به فرد برای صفحه خود تهیه کرده و آن را به اشتراک بگذارید. این کار باعث خواهد شد که خیلی راحت و سریع به صفحه اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنید.

تولید محتوای جذاب راه ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام
تولید محتوای جذاب راه ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام

از تصاویر خود فیلم درست کنید

فیلم ها شانس بیشتری برای دیدن شدن در شبکه های اجتماعی دارند. بیشترین جستجویی که کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام انجام می دهند به فیلم ها مربوط است. شما برای این کار می توانید از متن بر روی تصاویر خود استفاده کنید. از جملات جذاب و گیرا که به تصویر مربوط است بر روی عکس ها استفاده کرده و از آن یک فتوکلیپ تهیه کنید. همچنین می توانید با کمک عکس هایی که به صورت gif هستند تصاویرمتحرک بسیار زیبایی تهیه کنید.

تهیه ویدیو های جذاب و کوتاه

یک ترفند دیگر که می تواند دروازه ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام باشد، تهیه ویدیو های جذاب و کوتاه است. این گونه ویدیو ها به راحتی به صفحه اکسپلور ورود پیدا می کنند. مثلاً اگر دارای یک صفحه تجاری هستید و محصولی دارید که می خواهید آن را تبلیغ کنید کافی است که ویدیوهایی کوتاه از ویژگی ها و مزایای آن محصول تولید کرده و در صفحه خود پست کنید.

از تگ ها و هشتگ ها کمک بگیرید

تگ ها و هشتگ ها می توانند به عنوان یک ابزار بسیار قدرتمند عمل کنند. آن ها یک راه بسیار عالی برای کشف شدن پست های شما توسط افراد بیشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام به شمار می روند. تگ ها و هشتگ ها به شما کمک می کنند خیلی راحت با افرادی که عضو صفحه شما نیستند ارتباط برقرار کنید. استفاده از تگ ها و هشتگ ها می تواند میزان دیده شدن پست های شما را افزایش داده و در نتیجه شانس شما را برای ورود به اکسپلور اینستاگرام بیشتر کند.

از اینفوئنسرها کمک بگیرید

اینفلوئنسرها می توانند شانس شما را برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام افزایش دهند. سعی کنید از اینفلوئنسر هایی که در زمینه صنعت یا برند شما فعالیت می کنند استفاده کنید. این کار باعث می شود که مخاطبان آن اینفلوئنسر جذب صفحه شما شوند. و بیشتر دیده شدن پست ها و افزایش فالوورهای شما موجب می شود که پست های شما خیلی راحت وارد صفحه اکسپلور اینستاگرام شوند.

ترفند های ورود به اکسپلور اینستاگرام
ترفند های ورود به اکسپلور اینستاگرام
برای اطلاع از تخفیف ها در کانال تلگرام مارژین عضو شوید. عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: