لوگوی مارژین
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شیوه تبلیغات موثر در اینستاگرام

دسته بندی :آموزش اینستاگرام, آموزشی 6 نوامبر 2021 2394
شیوه تبلیغات موثر در اینستاگرام _ مارژین

1074 عکس در ثانیه، دلیل اهمیت دادن به روش‌های تبلیغاتی است

طبق آمار و ارقام منتشر شده در هر ثانیه، 1074 عکس جدید به محتوای اینستاگرام اضافه می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی تا چه میزان بین افراد مختلف محبوب است. اگر قصد دارید از اینستاگرام درآمد ثابت داشته باشید، باید از اصول و استراتژی‌های خاص بازاریابی در اینستاگرام آگاه باشید و طبق آنها محتوای خود را انتشار دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره شیوه تبلیغات موثر در اینستاگرام، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تم رنگی مناسب برای اینستاگرام _مارژین
شیوه تبلیغات موثر در اینستاگرام؛ آنچه باید بدانید

چه زمانی پیج اینستاگرام ما برای تبلیغات آماده است؟

قاعده کلی درباره انجام تبلیغات وجود دارد؛ و آن است که کاربران اکنون از وعده‌های زیاد تبلیغاتی خسته شده‌اند. کاربران بیشتر محتوا یا متنی را مشاهده میکنند که بدون در نظر داشتن حساب بانکی، اطلاعات مناسبی را در اختیار آنها قرار دهد. و در واقع رابطه‌ای مناسب با کاربران ایجاد کند. این رابطه مناسب زمانی شکل می‌گیرد که اهداف و استراتژی بازاریابی خود را به شکلی مناسب تعیین کرده باشیم. همچنین باید کاربران خود را شناسایی کنیم، محتوای مناسب را تولید کنیم و از همه مهم‌تر باید بدانیم پیج ما چگونه می‌تواند به کاربر کمک کند. اینها اهدافی هستند که در شیوه تبلیغات موثر در اینستاگرام به عنوان اهداف عمده شناخته می‌شوند. برای کسب جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

شیوه تبلیغات موثر در اینستاگرام – قانون نوشتار 20 درصد

قانون نوشتار 20 درصد فیسبوک یا Facebook 20-percent text rule به این معنی است که متنی که به عکس‌های تبلیغاتی خود اضافه می‌کنید، نباید بیش از 20 درصد عکس را اشغال کند.

پس قانون اول در شیوه تبلیغات موثر در اینستاگرام این است که حریص نباشید و اجازه دهید که پیام‌های شما به شکلی موثرتر انتقال داده شوند. به عکس زیر دقت کنید، با استفاده از ساختار شبکه‌ای و تقسیم تصویر به اجزای مساوی، نسبت متن به عکس محاسبه شده است. شما هم می‌توانید از این کار استفاده کنید.

توضیح قانون نوشتار 20 درصد _مارژین
توضیح قانون نوشتار 20 درصد

نکته دیگر این است که به جای استفاده از متن بر روی عکس، می‌توانید از کپشن‌نویسی استفاده کنید.

شیوه تبلیغات موثر در اینستاگرام – اینستاگرام شبکه‌ای با محتوای بصری است

اینستاگرام، شبکه‌ای با محتوای بصری است و این یعنی در این شبکه حرف اول و آخر را تصاویر می‌زنند. بنابراین قانون دوم شیوه تبلیغات موثر در اینستاگرام این است که عکس‌هایی که در اینستاگرام پست می‌کنید باید کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته و نشان‌دهنده خلاقیت باشند.

علاوه بر این، به جای اینکه سعی کنید با لوگو و یا سایر موارد دیگر، توجه کاربران را جلب کنید، بهتر آن است که این کار را با رنگ‌های تجاری و سبک و امضای شخصی خود انجام دهید. همچنین میتوانید از یک تم مشخص برای پیج خود استفاده کنید.

و اما نکته مهم‌تر این است که محتوای خوب، محتوایی است که باعث بهبود رابطه شما با کاربر شود و میزان اشتراک‌گذاری پست‌ها را افزایش دهد.

شیوه تبلیغات موثر در اینستاگرام – شیوه انجام تبلیغات را تعیین کنید.

انتخاب شیوه تبلیغات در اینستاگرام _ مارژین
انتخاب شیوه تبلیغات

سه شیوه تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد که شامل عکس، ویدئو و استوری است. باید بدانید که از هر کدام در چه زمانی استفاده کنید.
چیزی که درباره تبلیغات ویدئویی گفته می‌شود این است که، این شیوه تبلیغات برای افزایش آگاهی از برند مناسب است. اما استوری و عکس ها هر کدام می‌توانند برای اعمال شیوه تبلیغات موثر در اینستاگرام در خدمت یکدیگر باشند. بدین صورت که قبل از ارائه محصول برای تبلیغات، می‌توانید در استوری از خواص مواد تشکیل دهنده و یا مزایای آن صحبت کنید و با کاربران ارتباطی موثرتر صورت دهید. و چون استوری بیش از پست‌ها دیده می‌شود، پس از انتشار پست، می‌توانید آن را به استوری خود اضافه کنید و با یادآوری تبلیغات قبلی، کاربران را به سمت خود هدایت کنید.

اما نکته دیگر، بهتر است از پست‌های چند اسلایده استفاده نکنید، مگر آنکه به گونه‌ای محتوای خود را ایجاد کرده‌اید که کاربر را به دیدن اسلاید‌های بعدی تشویق کرده باشید.

به پیج‌های فروشگاهی معروف نگاه کنید، هدف آنها فقط تبلیغات نیست، آنها تلاش می‌کنند تا با افزایش اطلاعات کاربر و اثبات کیفیت محصولات خود، کاربر را به تماشای تبلیغات و خرید محصولات، بدون هیچ حرکت اضافه و به دور از فضای محتوای گوش‌خراش تبلیغاتی هدایت کنند.

شیوه تبلیغات موثر در اینستاگرام – تعامل با حساب‌های دیگر را یاد بگیرید

یکی از شیوه‌های انجام تبلیغات در اینستاگرام این است که به صورت رایگان با افراد دیگر تعامل داشته باشید و محتوای تبلیغاتی خود را در حساب‌های بیشتری منتشر کنید. برای این کار شما هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید، اما نکته مهم این است که باید اطمینان حاصل کنید که این تبادل به نفع شما است و باعث پیشرفت تبلیغات شما خواهد شد.

انجام این کار در دوره‌های زمانی منظم بسیار مفید خواهد بود. البته حتی در صورتی که در کپشن تگ شوید هم تاثیر خود را خواهد داشت و باعث پیشرفت شما خواهد شد.

شیوه تبلیغات موثر در اینستاگرام – قدرت لینک در بایو را جدی بگیرید

در کپشن پست‌های خود متنی مانند «با کلیک بر روی لینکی که در بایو وجود دارد، از 20 درصد تخفیف بهره‌مند شوید» بنویسید و یا اینکه این کار را از طریق استوری انجام دهید. با این کار حتی اگر کاربر قصد خرید محصول را نداشته باشد، به صفحه خرید محصول هدایت خواهد شد. در نتیجه ممکن است بتوانید با توضیحاتی که بیان کرده‌اید نظر او را تغییر دهید.

شیوه تبلیغات موثر در اینستاگرام – پیوند فیسبوک و اینستاگرام

پیوند فیسبوک و اینستاگرام و شیوه تبلیغات موثر _ مارژین
پیوند فیسبوک و اینستاگرام و مزایای آن

اگر به دنبال شیوه تبلیغات موثر در اینستاگرام هستید می‌توانید ویرایشگر قدرتمند فیسبوک را با اینستاگرام ترکیب کنید.

برای این کار کافی است که به حساب فیسبوک تجاری خود مراجعه کنید و از طریق بخش Business Manager >> Business Settings >> Instagram Accounts اطلاعات حساب اینستاگرام تجاری خود را وارد کنید تا بتوانید از مزایای فوق‌العاده آن در ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کنید. به دو تصویر زیر دقت کنید، امکان انتخاب انواع استراتژی‌های تبلیغاتی و همچنین سنجش میزان اثربخشی آنها برای کاربران در دسترس است.

مزایای پیوند اینستاگرام و فیسبوک _مارژین
مزایای پیوند اینستاگرام و فیسبوک
اتصال اینستاگرام و فیسبوک _ مارژین
اتصال اینستاگرام و فیسبوک

نکته نهایی

رسیدن به شیوه تبلیغات موثر در اینستاگرام، چیزی فراتر از دو قانون و نکته است. اما باید اضافه کرد که نکاتی که در بالا بیان شد، در صورت تولید محتوای مناسب و همچنین تعیین استراتژی مناسب بازاریابی و شناخت مناسب از کاربران تاثیر بالایی خواهند داشت. و باعث پیشرفت کسب و کار شما خواهند شد و شما را به سمت تبلیغات بهتر هدایت خواهند کرد.

به عنوان نکته آخر باید اضافه کرد که تبلیغات در اینستاگرام و ایجاد ارتباط مناسب با کاربران به زمان نیاز دارد. نباید عدم کسب موفقیت‌های بزرگ در کوتاه مدت باعث دلسرد شدن شما شود.

منابع:

https://neilpatel.com

فروشگاه مارژین:

برای اطلاع از تخفیف ها در کانال تلگرام مارژین عضو شوید. عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: