لوگوی مارژین
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام

دسته بندی :آموزش اینستاگرام, آموزشی 9 اکتبر 2021 1366
تبلیغات در اینستاگرام

راهنمای تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام چیست؟ چگونه از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنیم؟ مهمترین مزیت تبلیغات در این فضای مجازی چیست؟ هزینه ی تبلیغات در اینستاگرام چقدر است ؟ تولید محتوای مناسب تا چه اندازه ای می تواند کیفیت تبلیغات ما را افزایش دهد؟ آیا شما نیز به دنبال تبلیغات به صرفه هستید ؟ با ما همراه باشید. در ادامه در نظر داریم اطلاعات کاملی در مورد تبلیغات در برنامه ی اینستاگرام را در اختیار شما قرار دهیم.

تبلیغات در اینستاگرام به دلیل داشتن مزایای فوق العاده توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کرده و در اولویت بسیاری از کسب و کارها باشد. شما میتوانید به راحتی از اینستاگرام برای معرفی و برندینگ شرکت خود استفاده کنید. برای اینکه بتوانید از مزیت تبلیغات در اینستاگرام به خوبی بهره‌مند شوید، لازم است برخی از باید و نبایدها را جدی بگیرید. شما به راحتی با استفاده از ایینستاگرام می توانید محصول و خدمات مورد نیاز را به مخاطبان معرفی کرده و به راحتی به میزان فروش بالایی دسترسی داشته باشید.

تبلیغات در اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام

برای تبلیغات در اینستاگرام ، چه پیج هایی را انتخاب کنیم؟

جهت تبلیغات در اینستاگرام می توانید با پیج‌هایی که فالوورهای زیادی دارند و امکان تبلیغ در پیج خود را در در نظر گرفته‌اند، در ارتباط بوده و با پرداخت هزینه‌ی مشخص، اقدامات تبلیغ را انجام دهید. برای اینکه بتوانید کیفیت تبلیغات را افزایش دهید، حتما پیج هایی را انتخاب کنید که متناسب با حرفه شما و کسب و کارتان هستند. به عنوان مثال اگر در زمینه ی تولید لوازم بهداشتی و آرایشی فعالیت دارید، تبلیغ در صفحه ی اینستاگرام بلاگر هایی که به معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی می پردازند، گزینه ی خوبی خواهد بود.

از مهمترین نکات برای انتخاب پکیج مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام می توان موارد زیر را نام برد:

  • پیج هایی را انتخاب کنید که فالوور زیادی دارند
  • از فیک نبودن پیج ها مطمئن باشید
  • به تعامل کاربران توجه کنید
  • پیج های فعال را در اولویت قرار دهید

با توجه به موارد بالا می‌توانید تا حدود زیادی، پیج‌های مطلوب را انتخاب کنید. لازم به ذکر است سودجویان و کلاهبرداران بسیاری در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند. آنها با راه اندازی پیج های فیک، به دنبال فریب افراد می باشند. به همین دلیل برای تبلیغات در اینستاگرام حتما سعی کنید با سایت هایی در ارتباط باشید که خدمات تبلیغات در این برنامه را ارائه می دهند. در این صورت می توانید اطمینان بیشتری به دست آورید.

در ابتدای کار نیز از پرداخت کردن هزینه ی کامل، جدا پرهیز کنید. پیج های فعال و پیج هایی که نرخ تبادل و تعامل کاربران در آن زیاد است، گزینه ی ایده ال برای تبلیغات در اینستاگرام خواهند بود. در حال حاضر اینفوئنسرهای بسیاری هستند که طرفداران زیادی در اینستاگرام دارند، تبلیغ از طریق آنها نیز می تواند نتیجه ی خوبی به همراه داشته باشد.

مزیت تبلیغات در اینستاگرام
مزیت تبلیغات در اینستاگرام

چه زمانی پیج ما برای تبلیغات آماده است؟

قبل از اینکه تبلیغات در اینستاگرام را شروع کنید باید از آماده بودن پیج خود مطمئن شوید. از مهمترین نکاتی که باید قبل از تبلیغات مد نظر قرار گیرد، می توان موارد زیر را نام برد:

  • توجه به تصویر پروفایل
  • نوشتن یک بیوی مناسب و کامل
  • افزایش میزان فالوورها به حد نصاب
  • طراحی پست های مناسب که محصول یا خدمات شما را به خوبی معرفی کرده باشد
  • راهنمای کامل ارتباط در هایلایت ها
  • امکان پشتیبانی و پاسخگویی مناسب به افراد تازه وارد

در صورتی که تبلیغ شما اصولی و درست باشد مخاطب زیادی جذب خواهد کرد. به همین دلیل لازم است اطلاعات مطلوبی در مورد کسب و کار خود ارائه دهید. تا بتوانید در اولویت مخاطبان جدید باشید.

هزینه‌ی تبلیغات در اینستاگرام

این هزینه در اینستاگرام به شرایط مختلفی وابسته است به همین دلیل نمی‌توان نرخ مشخصی را ارائه داد. مبلغ پرداخت شده برای تولید محتوا، هزینه‌ی پرداخت شده برای پیج‌های بزرگ، هزینه‌ی انتخاب ادمین برای نظارت به دایرکت‌های دریافتی و … هر کدام می تواند به مقدار قابل ملاحظه‌ای در هزینه‌ی کل تاثیر گذار باشد.

در حال حاضر اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال توانسته در بین سایر برنامه‌های مجازی محبوبیت زیادی داشته باشد. بازخوردهایی که از تبلیغ در این برنامه دریافت شده، بسیار مطلوب است. همین امر سبب شده کسب و کارهای بسیاری به دنبال تبلیغ در اینستاگرام باشند. اگرچه هزینه ی تبلیغ ممکن است زیاد باشد ولی ارزش آن را دارد زیرا با تبلیغ مناسب می توانید به راحتی به مشتریان بالقوه ی خود دست یابید.

هزینه‌ی تبلیغات در اینستاگرام
هزینه‌ی تبلیغات در اینستاگرام

تولید محتوا برای تبلیغات

یکی از مهمترین نکاتی که باید در نظر گرفته شود، توجه به محتوای خوب برای تبلیغات است. شما قرار است با استفاده از یک تصویر یا یک ویدیو، کسب و کار خود را تبلیغ کنید. هرچه محتوای آماده شده جذابتر باشد، تبلیغ موفقتری خواهید داشت. از تهیه ی محتوای بسیار طولانی، جدا پرهیز کنید زیرا مخاطبان زمان کافی برای اتلاف در ویدیوی تبلیغاتی ندارند. سعی کنید نقاط قوت محصول یا خدمات خود را به خوبی به آنها معرفی کنید.

همانطور که میدانید امروزه نه تنها کسب و کارها، بلکه بسیاری از افراد به منظور به دست آوردن محبوبیت بیشتر، تبلیغات در اینستاگرام را در اولویت قرار می دهند. برای این امر لازم است نقاط قوت پیج خود را ارائه دهید. در این صورت می توانید مخاطب را به سوی خود جلب کنید. اگر تجربه و تخصص کافی برای تولید محتوای مناسب را ندارید، می توانید از دانش افراد کاربلد در این حوزه استفاده کنید. یک محتوای خوب، یک تصویر جذاب، می تواند گویای بسیاری از مطالب باشد.

برای اطلاع از تخفیف ها در کانال تلگرام مارژین عضو شوید. عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: